Tuesday, 2 July 2013

Daiso

Hari Sabtu dapat jugak ke DAISO cari pasu untuk pokok kailan dan tomato ..kalini ke aeon seri kembangan, rasanya barangan gardening byk lagi di daiso mines. Cuma haritu tiada pasu panjang yang macam nie, ruangan dalam x sempat nak ambil gambarnya, sebab datang pun dah lewat petang.











Setiap kali ada jer penemans setia yer...Miss F yang suka sangat membantu...dia suka kat luar rumah nie bebas jer nak berlari kesana sini, i la yang risau nak mengejar dia..depan rumah banyak nyamuk, blakang rumah banyak nyamuk, haish xtau nak cakap habis la kena gigit nyamuk yer anak yer...kalau rumah kita jer cerah kan rumah jiran tetangga agak bersemak susah la kan..heheh..



Terselit jugak pagar cute tue.. I letak depan umah, heheh pagar punya cinonet nak halang kucing dari masuk tempat batas sawi i, macam la si kucing tue x boleh nak melompat kan..heheh...xtau la kucing bertuan ker stray cat ker...i suspek jiran depan rumah yang jauh tue punya, tapi xtau la kan...hangin gak la kan kalau berak merata...buat jiran-jiran marah jer kan. kita kalau nak bela kuching bela elok-elok jangan main lepas pergi buat taik rumah orang.. 




Satu pasu RM5 jah...heheh...i beli  5 pasu bulat, 3 kut pasu panjang tue..hehehe..ada banyak nk beli tapi duit je x banyak ...






cute comel jerkan pagar tue..ingat nanti nak beli lagi letak kat belakang rumah pulak..heheh man-man la kan..hehehe..blog i nie banyak jer gambar kan..heheh xpandai sangat nak menulis, dah lama dah meninggalkan zaman penulisan karangan nie...dulu time SPM pandai la mengarang bagai nie..nak asah balik bakat yang berkarat nie makan masa la kan...huhuhu...ok la til then..see me again...xoxo

2 comments:

  1. oo ni la DAISO tu yer..nmpk besar jgk, dia buat jd pasaraya jual brg pertanian. Ok gak ye. Waah,..siap ngan pagar lg. Yana, anak kailan tu letak kt tempat panas ckit, klu teduh sgt kt tepi lg baik duk kt panas.

    ReplyDelete
  2. Bukan barang pertanian jer..brg lain pun ada..brg plastik, brg kaca..brg pelik2..semua ada..

    ReplyDelete